måndag 8 augusti 2011

Försöker komma på ett sätt för att få ner en smockfull garderob, i en enda liten väska. Näst intill omöjligt. Samtidigt, ju mindre jag tar med, desto mer kan jag köpa där nere.. hehe. Fast antar att plånkan inte kommer vara den fetaste under året så om jag inte vill gå omkring i smutsiga kläder (alternativt naken) kanske det är bäst att hiva ner det mesta trots allt. Annars spenderar jag mina få lediga timmar av dygnet med att drömma mig bort på diverse inredningssidor, för att sedan vakna upp och inse att vi ska bli studenter och kommer få leva på vatten och bröd i några år (eller så vinner vi på triss och kan göra VAD VI VILL!). Och jo, jag är ständigt nervös också. Så ni vet.

Vi hade "hejdå"-fest i lördags. Blev inte som det var tänkt, då killar gillar att ta saker som det kommer, men askul hade jag iallafall! Förfest, lankan, Arran och discodans. Festivalen var sist jag tog av partydrickan så det var som på nytt igen.

Fyra skift kvar på Statoil, sen kastar jag in handduken, hoppar på tåget till Göteborg med mitt hjärtas fröjd och börjar livet där nere.

1 kommentar:

Frida (http://minx.blogg.se) sa...

Ni får skicka ner paket med mer saker när ni kommit ner. Skicka en väska med bussgods eller med någon som ska neråt. Sånt löser sig.