onsdag 24 augusti 2011

Matte, matte, matte.. det enda som snurrar runt i min hjärna just nu. Försöker lära mig allt för mycket, på alldeles för lite tid. Men jag är inte den som ger upp, så det finns väl bara ett alternativ kvar: kämpa. Har sammanlagt hållt på med matte i ungefär 6,5 timme idag, dom fyra sista var på mattecafét som våra faddrar fixat åt oss - där vi blev bjudna på fika!! När klockan närmade sig 19 så fick vi höra att en pub i skolan var öppen så vi stack dit och tog en öl (cider), snackade och träffade lite nya människor. Och imorgon klockan 12 har vi bestämt att det är picknick vid skolan!

Att det är tungt med matten just nu är ingenting om jag jämför det med hur otroligt kul det är här! Alla aktiviteter, allt härligt folk och att bara bo i den här staden väger upp det tunga. Det positiva överväger det negativa med hur mycket som helst, helt enkelt. Så var inte oroliga för mig där uppe (tänkte mest på min mamma), det här ska jag fixa!

Goooodnatt!!

Inga kommentarer: