torsdag 4 augusti 2011











Veckan nere i Strömstad och Göteborg gick alldeles för fort, som alla lediga veckor och dagar gör. Efter flera dagar med regn anlände solen samtidigt med mig och Mange, det kändes bra. Så underbart väder, sällskap och sysselsättning bjöd veckan på. Och om åtta dagar åker jag och Mange ner dit igen, och denna gång för att göra det på riktigt. Läskigt men samtidigt så otroligt spännande att jag bara vill göra det nu, på en gång. Det börjar kännas på riktigt nu, jag försöker få tag i böcker vi ska använda under året, har gått med i gruppen för det jag ska läsa på fejjan och min fina, bästa vän åker idag ner till Sthlm för att även hon bosätta sig i söder. Usch vad jag kommer sakna dig! Men igår hade vi iallafall en fin hejdå-middag på Landströms med killarna, och nyss ett hejdå med fler än en eller två tårar.

Annars motarbetar min mage mig, magkatarr på grund av all stress och nu också feber.. Känns great! Not. Men behöver man pengar så måste man jobba ändå, fast jag tror min kropp försöker säga ifrån..

Inga kommentarer: