lördag 24 september 2011

Igår var ingen bra dag helt enkelt. Jag kände mig totalt jävla värdelös. MEN, idag ska bli en bättre dag. Det är lördag och jag har fått vakna upp pigg tillsammans med Mangiiiiii.

Har precis kommit ur duschen, fikat rostat bröd med marmelad och te till. MUMS. Jag älskar mat. Sitter just nu och väntar på att få ett livstecken från Lousie (fysiken har ställt till det för alla, så man kan aldrig vara helt säker), för om någon timme ska vi mötas på stan för att ta en fika och bara roa oss. Sedan ska vi ta oss an den förjävliga bonuspoängsuppgiften vi fått över helgen i fysik. Med den kan vi få 3 extrapoäng till tentan som vi har i oktober, det behövs endast 16 poäng för att få godkänt så jag vill hemskt gärna få några extrapoäng såhär innan så jag fixar skiten. Som för tillfället känns helt jävla omöjligt att göra.

Ursäkta för alla svordommar, men fysik hör som ihop med det.


Denna kvinna till höger om mig på bilden, får inte bara en, utan tre tummar upp!

2 kommentarer:

Frida (http://minx.blogg.se) sa...

Svordommar passar även VÄLDIGT bra till kemi. Fy fan vad svårt det är! Och då läser jag ändå bara på gymnasienivå :P

Louise sa...

Och du får minst 8 av 5 toasts! :D