söndag 18 september 2011









Världens bästa helg, med världens bästa mamma och kille! Håller bara på att få ett ordentligt psykbryt när jag tänker på hur fort helgen har gått, jag är arg.. Men det har iallafall varit en helt perfekt helg, och jag har nog insett hur mycket jag saknar mamma och alla andra i min lilla familj. Så mycket att jag bölade konstant i en timme, så nu har jag en skallebank som heter duga.

Nu längtar jag tills tentorna i matte och fysik är gjorda (och förhoppningsvis godkända) om en månad så att det visar sig att det verkligen finns något slut på det här, även tills nästa fredag då det inte bara är helg utan även en liten utgång. Och till när Monica och Kjell kommer och hälsar på om några veckor! Kommer bli jätteroligt.

Nu ska jag lägga mig i badkaret och läsa en tidning. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!

1 kommentar:

kerstin sa...

jag var ju inte heller så glad efter att ha åkt med bussen från göteborgs centrum mot landvetter. Ni får kämpa på bägge två där i södern. Vi får boka ännu ett besök när det passar för Er och oss :)