söndag 23 oktober 2011

Har inte mått såhär bra på fleeera veckor! Trots att Öhlen inte var på bra humör när han skrev tentan, och vi fick böla oss igenom fyra timmars tentaskrivning, så är den tentan det bästa som hänt på länge. Äntligen fri från ångest, tvång och allt som handlar om mekanik. YES! Om det blir omtenta för mig, får jag tackla den ångesten då, för nu ska jag må bra i massor av dagar till.


Efter vi torkat bort svetten och tårarna igår, så hade jag en riktigt trevlig kväll tillsammans med Mange, Louise och Måns. Fem/fem! Vi var i Linné och käkade, och sen drog vi vidare till ett ganska annorlunda, men svincoolt och roligt ställe där vi drack drinkar och snackade. Vid halv två kände vi att John var nära och vi tog bussen hem.


Idag har jag och världens finaste myst på i stan i jättefint väder! Nu är han och spelar match och jag ska bada badkar. Wiho. I love life.

1 kommentar:

kerstin sa...

Hallå! snart kommer jag och sara ner och det ska bli jätte roligt...tycker iaf jag :)