tisdag 14 februari 2012

Det har ju inte varit så gott om bilder här på... jaa, hur länge som helst. Så jag tänkte att jag bjuder på lite bilder jag tagit under den senaste veckan, från min Instagram.

Idag är det ju Alla hjärtans dag! Jag är kanske lite småtöntig (enligt vissa) när jag tycker att det är kul med sådana här dagar, men det är ju alltid bra att bli påmind om att visa uppskattning till dom man tycker mest om! Så idag har jag spenderat hela dagen med mitt hjärta. Vi började med att spenderat en timme på gymmet, käkade lunch för att sedan ta bussen in till stan och ta en fika. VÄRLDENS godaste bakelse delade vi på (den på näst sista bilden)! Helt underbar.. mmmmmmmm. Sedan har vi käkat middag och när Mange stack på träning, snörade även jag på mig dojjerna och drog till gymmet igen. Jag är så duktig. Och Mange med.

Hoppas ni haft en bra dag!








Inga kommentarer: