måndag 20 februari 2012

Fick igår vara med om det jag så många gånger läst om i olika tidningar. Uppraggad i matvaruaffären. Yes.. Det var en av dom jobbigare upplevelserna jag varit med om kan jag lova. Killen snackade engelska, och förstod tydligen inte att om man lägger in en stöt och tjejen går/småspringer nervöst därifrån efter ett kort samtal så ska man INTE gå efter.

Mange tror att han är ett psyko och är rädd för att mitt liv är i fara. Jag tror bara att han inte riktigt fattade vinkar så bra (försöker iaf övertala mig själv 0m det för att slippa vara rädd när jag lämnar hemmet).


Annars har jag (läs:Mange) än en gång kört slut på mig på gymmet, och försökt mig på att fixa till min bloggdesign lite. Jag ska nog finslipa den lite när jag har tid.

1 kommentar:

Louise sa...

Haha, bäst! Du är allt bra fin du, och duktig!