söndag 12 februari 2012

Har jag sagt att jag har sportlov? Känns helt otroligt faktiskt. Den ständiga söndagsångesten är som bortblåst. Jag har dessutom haft en riktigt bra helg! I fredags var vi ute i Backa hos Ina och Aron där vi spelade Geni, åt brownies, snackade skit och (vissa) rökte cigarr. Igår var det tänkt att vi skulle gå i slottskogen och kolla på dom söta sälarna, men vi var för kissnödiga och hamnade istället på Naturhistoriska och kollade på en massa söta djur (döda dock) där istället.

Idag är det strålande sol, 4 grader varmt och ÄNTLIGEN har vi fått upp värmen här i vår lägga. Vi har varit ute i solen och gått i en timme, Mange har nu åkt iväg på match och jag ska nog.. mysa tror jag. Slå på en film och relalalaxa, ELLER spela mariokart. Jag har aldrig berättat att jag älskar tv-spel va?

Annars så drömmer jag mig bort på olika inredningsbloggar, och önskar att det var vår lägenhet som var på alla bilder. Längtar så mycket tills vi får en ny lägenhet och kan fixa den precis som vi vill! Om det nu händer nån jäkla gång..

Inga kommentarer: