tisdag 6 mars 2012

Första dagen sen mördarpasset i fredags, som jag faktiskt kan gå normalt. Har haft sån sjuklig träningsvärk, men då har det ju varit tur att jag har varit tvungen att sitta ner och plugga hela tiden.. Gjorde första tentan igår, den gick nog helt okej, så nu är det bara att kämpa på i två dagar till sedan ska fysiken vara klar. Vill helst lägga mig ner och böla för det känns hopplöst, men antar att det inte blir bättre av det, så jag får väl sitta och böla samtidigt som jag pluggar. Men nu ni, nu ser jag fan ljuset i tunneln! Sista (SISTA, SISTA, SISTAAAAAAA!!!) läsperioden börjar nu på måndag, och då är jag "bara" två tentor från att vara fri från helvetet. THANK GOD. Kan faktiskt inte riktigt tro att det är sant. Lovely.

Nu laddar jag iallafall för en stunds plugg till, för att sedan kötta på gymmet. UNDERBART.

1 kommentar:

Anonym sa...

kämpa på,bara en tenta kvar innan påskledigheten.