onsdag 4 april 2012

Om någon jobbig telefonförsäljare ringer så kan man ju, som dom flesta gör, antingen säga att man inte är intresserad eller så skiter man bara i att svara när man inte känner igen numret. ELLER så kan man ju göra som min pappa;

Försäljare: Hej, jag ringer från Telia.
Pappa: Hej, jag ringer från Telia.
F: vem är det jag pratar med?
P: vem är det jag pratat med?

Han var tydligen förbannad på att dom ringde hela tiden..

Annars vill jag hälsa Jonte Inga varmt välkommen till min blogg. Känn dig som hemma!

(sorry Jonte för att du blev bortkapad från fotot, men det är nått jävla fel med den här bloggappen)

2 kommentarer:

Jonatan Inga sa...

Tack Emma, känns fint att ha hittat hit! Skön bild, får vara nöjd med två fötter och en arm iaf :)

Godnatt!

Anonym sa...

nej han kom med men du måste ändra en inställning på datorn på blogger, så de ser ut som de gör på datorn :)