torsdag 26 april 2012

Tjenahej! Har precis tryckt en stooor och asgod frulle, efter en kylig, men skön, powerwalk. Idag har regnmolnen än en gång lagt sig över Götet, och det kan ju göra vem som helst lite smådeppig. Fast det är ju onödigt att lägga energi på det negativa..

Dagarna rullar på, men inte i samma tempo som dom brukar, utan den här veckan har verkligen känts som en evighet. Jag vill bara att det ska bli helg, så jag kan sätta mig ner och råplugga fysik (och dra på grillfest hos Ina och Aron), och fredag nästa vecka kan komma så jag kan skriva bort den där jäkla tentan. Sen ni, mina vänner, är det bara TRE JÄVLA VECKOR KVAR!!! Förstå. Tre veckor kvar av något som jag aldrig, alltså aldrig, någonsin trodde skulle ta slut, eller att jag skulle klara av (fast man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken..)! Känns helt underbart!!

Men man ska aldrig riktigt få slappna av, för nu måste vi börja leta ny lägenhet..

Inga kommentarer: