söndag 1 april 2012

Vi bor i ett alldeles för avlångt land. Det är nästan så att jag blir djupt, djupt deprimerad över att veta att vinterjackan ska dras fram igen. Jag har gömt den så lååångt in i garderoben det bara går, och där passar den också bäst. Det ska bli riktigt konstigt att ställa om från bar mark, gräsmattor som (nästan) är gröna, skinnjacka, converse och uteserveringar till snöhögar, tjockjackor, minusgrader och allt det där kalla. Jag gillar Kiruna, men kan det inte vara lite mer som Göteborg ändå?

Det ska iallafall bli skönt att komma hem, inte känna några måsten (förutom ett tandläkarbesök), bli uppassad (Hehehehe) och det ska bli riktigt kul att träffa alla där hemma igen! Sen måste jag även fundera lite på min sommar, höst och allt sånt där som man helst bara skjuter på. Ångesten gnager än en gång.. Tidig uppstigning imorgon, så goooood night sleeep tight!

Inga kommentarer: