torsdag 24 maj 2012

Känns så jäkla skönt att kunna säga att jag nu har sommarlov. Helt ledig, ingen omtenta i fysiken, utan även den tentan klarade jag! Om det är något jag har lärt mig under året så är det att om man vill så klarar man allt. Jag vet inte innan hur många tentor jag har känt att jag inte har kunnat något, men sen ändå fixat tentan. Då ska jag inte ljuga och säga att jag inte kämpat för det heller, utan jag har verkligen suttit från morgon till kväll och pluggat tills den bakre härligheten blivit platt. Jag har bölat, skrikit och svettats som en gris, men se på fan. Allt lönar sig till slut, och man klarar av mycket, mycket mer än man tror. Är så jäkla stolt över mig själv att jag har orkat kämpa på tills sista tentan var skriven, och att jag har klarat av det alla säger är det värsta man kan göra. Nu klarar jag ALLT!! Haha.

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Åh vad skönt! Grattis Emma :D

Lojsan sa...

Du är bäst hjärti! <3