onsdag 9 maj 2012

Tjenarehej! Varit ledig idag, men trots att jag gick upp tidigt för att hinna med så mycket som möjligt har tiden gått väääldigt fort och jag vet inte om jag hann med allt som var tänkt. Startade iallafall dagen med en aaaasgod frukost! Lite kul att jag hatade att käka frukost förut, och förstod verkligen inte Louise när hon sa att det var dagens bästa mål, men nu så! Antar att det är för att jag går upp i tid nu, så jag hinner göra något riktigt gott, ta det lugnt och verkligen njuuuta. Fem av fem.

Efter någon timme matte, kutande i spöregnet tills vi var genomblöta, gym och lite lagande av spenatsoppa var det dags för att bege oss mot vårt nya boende i Sandarna, för att skriva på vårt nya lägenhetskontrakt! Känns riktigt bra, och det ska bli riktigt roligt att komma till en annan del av stan, och få prova på något nytt. Förhoppningsvis blir det lika bra som det känns just nu.

1 kommentar:

Frida (http://minx.blogg.se) sa...

Härligt! Jag och Kali följer också med ner och "hjälper till" att flytta. Vi kanske inte kan bära så mycket men vi för vara sällskap och moraliskt stöd istället :)