lördag 19 maj 2012

Yiiippppiiiiyaaaaayyyy!! Idag har vi fått sålt våra soffor och soffbord, känns riktigt bra då det hade blivit en massa tjafs med att ha dom i den nya lägenheten som är mycket mindre än den vi har nu. Har jag berättat att det är en etta på 37kvm? Fastän det kommer bli stor skillnad mot den vi har nu, tror jag att det kommer bli riktigt mysigt och mer som vi vill ha det (och skulle Mange börjar tjafsa finns en skrubb tillräckligt stor för honom). Ska bli så roligt att fixa till och köpa nytt (håller på att kissa ner mig av lycka!). På tisdag kommer Frida, Jannis och sötKali hit och hjälper oss med alla saker, så på tisdag får vi ett nytt hem!

1 kommentar:

Frida sa...

Behöver ni inte en massa saker från Ikea nu när niflyttar? :P Jag tänkte att du, jag och Kali kanske kunde gå en sväng där medan killarna bär möbler :)