onsdag 18 juli 2012

Sommaren jag sov mig igenom. Så kommer jag minnas denna sommar, men vad ska jag göra? Kroppen orkar inte, den vill bara ha mer och mer sömn. Mellan alla powernaps så är jag för tillfället upptagen med att jobba, träna, drömma mig bort, spekulera om framtiden, försöka lära mig rita och umgås. Jag tar det faktiskt lugnt mest hela tiden.

Igår var jag förbi Tom och Jonna på lite kaffe, bulla och hederligt gammalt skitsnack. Bullarna det bjöds på var så goda att jag blev sugen på att baka nått gott själv, så jag och mamma slängde ihop lite kangoskakor ikväll. Superenkelt och supergott! Fem av fem.

Och här bjuder jag på lite bilder från veckan som gått! En liten Mange som käkar sand, Anna som käkar min hemmagjorda glass, mina fötter då jag kraschlandat efter mördarintervaller och dom goda kangoskakorna.

Inga kommentarer: