onsdag 1 augusti 2012

Det känns som att någon har slagit till mig. Jag har ont i varje jävla del av min kropp, och det känns som att huvudet inte riktigt hänger med. Jag har kommit fram till att camping inte är någonting för mig, nattetid alltså. Vilket kaos. Jag är en mes, jag vet, men att sova i en vanlig säng utan att bli störd av folk som festar till sju på morgonen, slippa norskjävlar som sticker in huvudet i tältet halv åtta på morgonen efter två timmars sömn och skriker "CHIIIIIIIIIIRUNAAAA" femhundratrettioelva gånger och slippa fundera på om man kommer behöva lägga sig i ett nerpissat tält är helt enkelt mycket bättre, enligt mig.

Annars var det en bra och rolig helg med grymt folk! Händelserik med allt från skratt och tårar till ett jävla massa köande till bajjamajjor som var överfulla med papper ovanför brinkan.

Bilder Tiina har tagit (är som vanligt asseg med att sätta in mina)!







Nu vill jag bara att augusti kan gå snabbt så lönen trillar in på kontot och så jag får åka ner till mitt hjärta igen och krama ihjäl honom!

1 kommentar:

Lojsi sa...

Är i Göteborg idag Emma! Och vet du vad jag gör?! Saknar dig helt sinnessjukt mycket! Varenda liten nerv i kroppen rycker efter lite världens bästa vän Emma-energi ❤