torsdag 30 augusti 2012

Imorgon ska jag börja ringa runt och söka jobb som en tok. Det blir alltså inget plugg för mig denna höst, jag blev tillslut fjärde reserv till utbildningen jag ville läsa, nära skjuter ingen hare, men det känns helt okej ändå då jag aldrig ens trodde att jag skulle komma så långt fram då det är maxpoäng för att komma in. Kanske var det bra, för mina funderingar på framtiden börjar gå åt alla möjliga håll nu och jag är inte längre säker på vad det är jag vill. Ett år åt att fundera, resa och jobba är nog precis vad jag behöver!

Igår kom vi hem från vår mini-semester i Strömstad. Vi har lekt en massa med Kali, myst lite med världens sötaste bebis Malkin, shoppat och tagit det lugnt. Och ikväll fortsätter vi i samma lugna tempo med en filmkväll, allt för att vara på topp tills imorgon! Simma luuuuugnt.


Inga kommentarer: