fredag 30 november 2012

Igår kväll satt jag och klickade mig runt på olika bloggar, hamnade på Maria Motazamis blogg och ungefär fem minuter senare satt jag och bölade. Hon skrev nått om att hon har så himla fina barn och helt plötsligt kommer världens böl-attack. Från ingenstans. En timme senare slår jag på tvn och råkar hamna på "Aldrig mera fet" (tror jag det hette) och samma sak händer då. Vad är det med mig? Hur känslosam får man vara?

Idag har jag däremot inte fällt en enda tår, nope. Jag har istället lurat med mig Magnus på en promenad och ett besök till Frölunda torg. Tanken var att jag skulle köpa en julklapp, tyvärr fanns inte den rätta storleken till denna person men till mig passade den tänka julklappen helt perfekt. Den var till och med på REA så jag kände bara att det var meant to be. Så det fick helt enkelt bli en julklapp till mig själv! Helt pörfekt.

Såhär kan jag känna mig ibland
Och i onsdags kände jag mig såhär

Inga kommentarer: