onsdag 21 november 2012

Nej men tjenare fin-onsdag! Vad har jag gjort för att förtjäna dig? Idag kom Monica och Kjell till Göteborg, så jag kan lova att dagen varit likadan som förra onsdagen, kanon från början till slut (om man bortser från Manges usla morgonhumör..). Vi visade vårt enkla boende (efter att ha skrubbat det från golv till tak, samma visa varje gång vi får besök) och satte oss sedan på en vagn mot Linné och lite lunch. Sedan vinkade vi av vårt sällskap och rörde oss mot en frisör, och jääklar vad min kille blev snygg i håret hörrni!
 
 
På tal om nått helt annat så gick jag igenom mina webbcamerabilder precis och hittade några gamla godingar som får minnena att väckas till liv. Och jeppjajamen, det är bara jag.. hehe. Enjoy!
 


 








2 kommentarer:

Frida sa...

Fan vad du är snygg. Oftast... :P Älskar bilden med gaffeln :D

mamsen sa...

gud vad du var lik Anna på bild 10 :)