måndag 10 december 2012

Tjenare du! I helgen har vi hängt en heeel del på alla affärer Götet har att erbjuda. Jag langade snygga kläder till Anna som provade och köpte dom finaste godbitarna. Vi har också myst och käkat en del. Kul helg! Och som vanligt känns det lite tomt när det bara är jag och Mankan kvar här igen, men det är mysigt det också.

Mindre än en vecka kvar tills jag åker hem! Känns ganska konstigt, jag var ju nyss hemma.. Hur som helst laddar jag för lite jul, dödhockey på juldagen och en fin liten födelsedag. 20 börjar komma närmare och det känns i kroppen, jag känner mig lite ringrostig.


Hängde en del på spårvagnar
Hittade schyssta pälsmössor
Vi var smakråd åt Mankan som shoppade snygga kläder
Kollade film i soffan och visade oss från vår bästa sida

2 kommentarer:

Frida (http://minx.blogg.se) sa...

Ni är ju HELT SJUUUUUKT lika varandra! :O

mamma sa...

fina tjejer :)