torsdag 10 januari 2013

Det var ett tag sen nu du, och det har hänt en del sen sist. Inget märkvärdigt dock.

Julafton har firats nere i Paksu tillsammans med familjen, sedan kom den efterlängtade dödhockeyn i -27 grader och detta året hamnade jag i ett topplag, Pen IS, och kunde nästan känna lukten av guldet. Tyvärr räckte det inte ända fram och vi fick nöja oss med en andra plats. Efter att tårna smärtsamt hade tinat upp efter att dom så gott som hade förfrusit i skrillorna, tog jag mitt pick och pack och började tagga för middag på ripan och ett besök på Ferrum. Vi dansade och hade oss till klockan 2 då jag, och mest mina fötter, var less och började knalla hemåt.

Sen kom Mange den 28 och tre dagar efter det fyllde jag 20år! På kvällen var vi ett gäng hos Mange som käkade middag, tävlade, spelade spel och sköt raketer. Efter tolvslaget gick vi på Ferrum och Mange var som ett barn på julafton eftersom han inte varit där på ett år. Vi fuldansade bl.a. ända till stängning och köade sedan för att få varsin dödsgod hampis från gamla hederliga Empes. Sen sprang vi hem för att vi var så hungriga! Haha.

Och nu är det 2013, och vi får helt enkelt se vad detta året har att erbjuda. Summering på 2012 kommer en annan dag! Hare GÖTT.

Inga kommentarer: