söndag 20 januari 2013

Igår kväll var det tänkt att jag och Mange skulle ut och käka men vi struntade i det och lagade istället tacos som vi bjöd Emil på. Senare på kvällen ramlade Anna och Martin in och vi satt och skrattade mest hela tiden resten av kvällen.

Idag blev jag och Mange bjudna på bio av Martin och Anna, och det var "Django unchained" som stod på schemat. Trots att jag inte gillar blod som däremot Tarantino verkligen måste älska, så klarade jag av att se i princip hela filmen förutom några sekunder bakom händerna. Den var iaf bra, men jag trodde den skulle vara bättre. Efter filmen som var klar kring 18.30 åt vi på något mindre bra thaiställe för att sedan sätta oss på en pub och ta någon öl.

Riktigt rolig helg än så länge! Imorgon blir det hockey och en massa mys vilket jag tror kommer bli bra det med.

Inga kommentarer: