måndag 28 januari 2013

Något som jag inte har berättat ännu är att om fyra dagar så tar jag och den härliga bruden Jenny vårt pick och pack och sätter oss på ett plan ner mot Barcelona! Vi har fått jobb som försäljare och kommer alltså att jobba och leva livet där en tid framöver. Spännande och nervöst, men det kommer nog bli hur bra som helst.

Det var Jenny som sökte jobbet i december och hon tyckte att jag också skulle söka så vi kunde åka ner tillsammans om vi skulle få det (hon hade då redan blivit telefonintervjuad och dom verkade vara intresserade). Jag sökte, och någon vecka senare ringde dom upp mig och ställde en massa frågor och för cirka tre veckor sedan fick vi reda på att vi fått det och dom undrade om vi kunde vara på plats redan den 4 februari.

Och nu är vi alltså här och jag känner mig lite småstressad över att vi åker redan på fredag.


Jenny och jag i höstas

2 kommentarer:

Rebecka sa...

åh grattis vad roligt!! :)

Tompa sa...

Fan vad skoj för dig rå! Lycka till och så vidare! :) take care.