lördag 9 februari 2013

Det blev inget dansande på något av alla åtta dansgolv. Vi hängde hela kvällen hos några av våra arbetskompisar istället, alla på avdelningen var där så vi var säkert 40-50st. Jag kan säga att jag inte hade velat städa den lägenheten så här dagen efter...

Vi köpte longboard igår! Så jäkla roligt. Det är lätt det bästa köpet jag gjort i hela mitt liv. Vi har lärt känna två svenska killar här nere som jobbar på ett annat svenskt företag här nere, varav en av dom åker lite longboard. Så idag har jag och Jenny glidit omkring med honom i några timmar. Snacka om förbättring från den första timmen jämfört med sista. Nu kan vi åka iallafall! Askul verkligen.

Nu har vi precis lagat middag, det blev pasta, pesto, oliver, tomater, fetaost och lite skinka. Alla andra dagar när vi lagat mat har vi gjort pasta med tomatsås, så vi tänkte lyxa till det idag när det är lördag.

(Klicka på bilderna)

Inga kommentarer: