söndag 17 mars 2013

Då har jag hunnit vara hemma över en vecka, och det har faktiskt hänt ganska mycket.

Jag har bland annat varit ute och gått med Louise och efteråt klämt väääärldens godaste frukost bestående av banan/blåbärspannkakor, avokokado/keso/skink-mackor, smoothie, te och en massa frukt (Louise kan det där med frukost!). Jag har sökt jobb och cirkus två timmar efteråt ringer det i telefonen och jag får komma på tre intervjuer, varit på Chalmers-dagen med Jenny och försökt bli klokare på vad det är vi ska välja (står mellan 2-3 utbildningar för mig) och sedan tog vi vagnen hem till mig och gjorde en brakmiddag och satt sedan och skrattade åt alla bilder från Barca, haha. Jag har även hållt tummarna för Mankan som varit på det sista steget i uttagningen till Polishögskolan och även när han och hans lag spelade sista och avgörande matchen mot Falköping, som dom vann och därmed gick upp i divison 2! Bra vecka helt klart!








Inga kommentarer: