söndag 21 april 2013

I fredags mötte jag upp Jenny utanför IKEA, med mig därifrån fick jag 8 st vinglas och ett par matbackar. Exakt som det var planerat. Great success! Vi hann även slänga i oss lite köttbullar och ta en sväng förbi XXL och kolla lite sportprylar.

Hemma var det bara att svida om till finkläder, röja undan och sedan möta upp Anna för att handla lite käk som vi skulle laga innan vi skulle möta upp killarna och köra lite fuldans tillsammans. Under kvällen hann vi även med att springa iväg och köpa lite yollibox, klämma ett kycklingmål på Burger King, nästan faceplanta när jag hoppade ut från spårvagnen, m.m.

En väldigt lyckad kväll som resulterade i en inte alltför fartfylld lördag. Istället för en massa fart så hann vi sitta ute och äta i solen i någon timme, häng vid "plaskis" och kolla in grabbar som skateade och jag hann också träffa Louise och bland annat diskutera affärsidéer.

Inga kommentarer: