onsdag 17 april 2013

Idag har jag hunnit flänga lite hit och dit, bland annat har jag hunnit bjuda Mange på lunch på ett av Göteborgs bästa lunchställen enligt mig! Soppa & Sunt heter stället. Heeeelt otroligt vad smaklökarna jublar när man tar en sked i munnen. Och ett + i kanten såhär när plånkan gråter, är att det är billigt också. GREAT.

Jag har också efter nu dryga 3,5 år träffat Manges mormor för första gången! Riktigt söt mormor. Vi fikade en stund på centralen innan Pia och Marianne hoppade in i bilen och styrde mot Strömstad.

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen och slå på några avsnitt av satc, det är andra omgången som jag har dragit igång serien nu. Haha. Mange jobbar natt så honom får jag se först imorgon!

Över en månad sedan jag kom hem från Barca. Känns som nyss. Eller nej, det känns faktiskt som att jag aldrig var där. Haha.







Inga kommentarer: