tisdag 23 juli 2013

Sommaren har gått fort! Jag har endast fem pass kvar på donkelidonkisch, sedan tar jag sommarlov. Först kommer som sagt mamma och mormor hit och hälsar på i 3-4 dagar och när dom sticker härifrån drar jag och Mange till lilla lovely Barca. Så jag har verkligen saker att se fram emot! Och i höst börjar jag äntligen att plugga igen. Yippiiee! Känns helt otroligt bra efter ett år med ostrukturerat liv, har känt mig ganska vilse kan jag säga tills jag fick jobbet på donken. Att vara arbetslös sög, det är inte direkt som semester vilket vissa verkar tro utan man går mest hemma och känner sig värdelös, orkar inte göra något om dagarna osv.. Skönt att det är över iaf! Jag ska läsa väg- och vatteningenjör och utbildningen är på 5 år, så i fem år kommer jag veta vad jag ska göra vilket känns jävligt bra. (Det här ska jag komma ihåg att jag har skrivit när jag bölar mig igenom tentaveckorna.. haha). Det ska bli asskoj och jag är riktigt taggad!

Så man kan väl säga att den bästa delen av sommaren är kvar för min del. Imorgon åker dessutom jag och Anna till Ullared för att kolla in Gekås lite grann. Skoooj!

1 kommentar:

mamma sa...

Nu räknar vi ner inför vår resa till "Götet". Hoppas du har ett digert program för oss :)