onsdag 28 augusti 2013

Här ekar det, detta på grund av att mitt schema är fullproppat med föreläsningar, övningar och nollningsaktiviteter på det. Så det blir en hel del stressande hit och dit, men det allt är så kul så det kan jag leva med i veckorna som är kvar av nollningen.

Den 20 augusti var det iallafall första dagen och alla skulle mötas upp på Götaplatsen. Därifrån gick vi upp till Chalmers och fick höra på tal, se lite fyrverkerier för att sedan få så mycket info att det hade räckt för ett år ungefär.

Sedan dess har vi hunnit göra nollbrickor, få vårt nolluppdrag, varit på provsittning, gjort om nollbrickorna och fått dom godkända, räknat en jäkla massa matte, varit på studiebesök och sett ett bro-/vägbygge och husbygge, hävt öl, gycklat en massa, blivit bjudna på en massa luncher och en massa massa mer.

Mange min fina kille har också lämnat mig själv här nere för att börja plugga till polis uppe i Umeå. Så stolt över honom att han kom in! Men nu kommer vi att bo cirka 100 mil ifrån varandra i två år... Känns inte så kul, men man får tänka positivt!

Imorgon har vi FN-kalas, vår Phaddergrupp har fått USA som tema, så vi har bestämt att vi ska vara cowboys. Så imorgon blir det full rulle hela dagen, kvällen och natten skulle jag tro. Men vi börjar torsdagen med en riktigt efterlängtad sovmorgon!

Här är lite blandade bilder!

Inga kommentarer: