lördag 19 oktober 2013


Jag kom fram till att jag inte kan ge upp när jag kommit så långt att jag kan se målet. Så istället för att ligga i soffan och stirra upp i taket har jag börjat stirra ner i matte- och matlabboken. Nu jäklar ska det köttas!

Under dom senaste dagarna har jag bland annat hunnit vara på bio med Linnéa. Vi har sett "Känn ingen sorg", 5/5 helt klart så har man inte sett den, se den. Vi har haft pluggdag hemma hos Alexandra med thaimat, morötter, dipp och glass, haft delredovisning av vårt projekt i 'byggande i samhället'. En kurs där vi har blivit indelade i grupper och tilldelade ett byggprojekt som vi ska skriva en teknisk rapport om. Min grupp fick Lindholmsmotet, vilket är ett vägmot som byggs om. Väldigt intressant!

Jag har även hunnit plugga en del, och tyvärr endast fått in en bråkdel av det jag pluggat i huvudet.

Nyss kom jag hem från Viktoria och Carl som har bjudit mig på middag. Hur mysigt som helst! Det bjöds på efterrätt till och med, det är verkligen inte varje dag. 



Inga kommentarer: