söndag 27 oktober 2013

Så var tentorna gjorda för denna gången. Mattetentan skrev vi igår 8.30-12.30. Inte okej på en lördag. Denna veckan som gått har känts som en månad typ, trodde aldrig vi skulle få göra den där jäkla tentan. Och jag har inte riktigt känt igen mig själv under den heller, inget bra fokus, koncentrationen har inte varit på topp och jag har inte riktigt orkat. Antar att det är så ibland, och att det måste få vara så ibland, men känns lite halvtråkigt att den uppförsbacken kom nu precis innan tenta och slutspurten.

Det var iallafall en svår tenta vi skrev igår, och jag hoppas att jag blivit godkänd.

Igår efter tentan sprang jag först till Viktoria och Carl, lämnade över lite böcker och drack lite kaffe. Sen mötte jag upp Louise och hängde med henne fram tills det var dags att röra sig mot Jenny och Linnéa för förfest! Efter vi tryckt en pizza och snackat i några timmar gick vi över till Calle där vi sjöng till gamla godingar och alla kändes allmänt pepp på livet. Vidare till gasquen där vi köade i en timme typ och sedan tappade lusten helt för det och drog hem till Victor ett gäng och snackade skit, efterfestade, sprang i ösregnet mot spårvagnen som vi trodde vi höll på missa men som aldrig kom.

Och nu ligger jag i sängen, nöjd över livet. Min helt lediga dag sen vi började för tio veckor sedan, ska jag spendera med Louise! Kanon!


På g mot tentan halv 8 en lördag.. Halvpigg och halvnöjd
Pizza, sköna brudar och härligt häng

1 kommentar:

mamma sa...

Hej! Håll ut :) Snart kommer Mange och någon vecka senare kommer jag och gör en visit:) Det ska bli skoj att komma ner och bara vara och inte göra något särskilt :)