söndag 24 maj 2015

Har i vanlig ordning haft en riktigt bra helg. Känns som en bra uppladdning inför ca två veckors tentaplugg med början imorgon. Måste bara försöka hitta motivationen, det är nämligen riktigt dåligt med den varan just nu vilket känns lite oroväckande.. 

I fredags var vi på Maggio som spelade på Liseberg, igår på dagen mötte jag upp Jonte som var här i Göteborg över helgen, och lite mer folk från Kiruna. Vi hängde i en park i det fina vädret, kollade Göteborgsvarvet och så. På kvällen styrde jag mot Linné och Linnéas inflyttnings-/födelsedagsfest! Riktigt bra kväll som avslutades på Push med Alex, Calle, Jenny och Adam.

Idag har jag hängt hos Tom, tillsammans med Jonte och Hannes. Käkat pizza med superstark vitlöksdressing så jag kommer lukta illa i ungefär ett år, kollat roligt klipp på söta djur och skrattat så jag fått ont i magen.

Inga kommentarer: