måndag 23 juni 2008

Smått seg? Jo visst


Som alltid, skitdålig att skriva nya inlägg. Men den här gången har jag något att skylla på, jag har varit i stugan ;)

Midsommarafton blev i stugan med resten av familjen, det var trevligt, mamma och Sara hade lagat något sviiingott till middag och något ännu godare till efterrätt.
Resten av helgen blev också i stugan, sysselsättningen var väl att slå ihjäl alla mygg som angrep och hjälpa till med taket till båthuset.
Fick ett tips om att när man ska göra något som man verkligen hatar ska man köra omvänd psykologi, och det funkade. Jag har äntligen gjort en av dom saker jag hatar mest, sprungit . Visst, det är skönt efteråt, men den som säger att det är roligt undertiden LJUGER!!
Sen ska jag också meddela att vårat team i köket under midsommar klarade oss utmärkt. Inga skador (förutom Jerry som för 111 gången brände sig på kaffepannan), inga förbannade kunder (förutom surkärringen som gnällde om toan åt mig!!) och inte heller några brända våfflor. Så nu mina vänner har jag en ledig, betald, dag som väntar för mig, den ska spenderas i Luleå med Sara och Anna.

En ny vecka har börjat, kommer bli jobb, jobb och Festival, Wohhoooow!!
Kommer bli en rolig helg, bara det blir fint väder så ordnar allt sig.


// emma h

Inga kommentarer: