tisdag 17 juni 2008

Tiden går fort när man har roligt :D


Snabbt, väldigt snabbt

Elina gick alldeles nyss hem härifrån, vet du hur mycket jag tycker om dig tjompis :) ?
Hon kom hit och fikade för mamma fyller år idag :D Grattis!!
Vi har bara tagit det lugnt, hon hjälpte mig med lite saker på min nya mobil, vi snackade, laddade upp med tuggummi för imorgon och lite andra saker.
Trevligt var det iaf, mycket trevligt

Imorgon blir det tredje dagen på jobbet, känner att vårat team där ute i köket börjar kunna det vi gör. Jag har börjat fundera och har kommit fram till att jag nog låter killarna bestämma alltför mycket ;b Jag springer runt som en höna för att hinna med allt, medan dom sitter ner och inte vågar, det ska det bli ändring på !! ;)

Imorgon kväll ska jag till Sofie (eller skulle vi vara hos mig ?) och kolla fotboll, vet inte om hennes Rasmus kommer. Får väl se där . . .

Nu ska jag sooova efter en slapp/stressig dag på Hjalmar Lundbohms gården.
Godnatt


// emma h

Inga kommentarer: