tisdag 1 juli 2008

Efter bland annat en riktig trevlig middag hos min vän Elina.

Bonjour.
Okej nu har jag joinat dom glada i världen och haft en eftermiddag endast bestående asgarv. Härligt, snart ska jag och Elina börja knalla den lååånga nedförsbacken hem till mig för att käka lite jordiga gubbar.
Just nu städar Elina och jag passar då på att tatta hennes dator ett tag.

Ny chef på jobbet idag, ganska läskig dam det där, men samtidigt väldigt trevlig och rolig. Imorgon måste jag och J. klara oss själva där borta, men det kommer gå fint! (försöker säga det så många gånger som möjligt högt för mig själv, kanske börjar jag tro på det då)

Kom och tänka på helgens väder och kom fram till att det är något annorlunda just under festival helgen. Tänk efter, ca två veckor innan festivalen har vädret bestått av regn, och helt plötsligt när festivalen kommer så kikar solen fram. Okej det finns väl vissa år där det kanske inte sett lika bra ut, men man lever ju i nuet ;)

Grattis på 16års dagen Brollisch!!

// emma h

Inga kommentarer: