tisdag 1 juli 2008

23.51, och det som skulle bli en riktigt tidig kväll.

Jag är otrolig. Det känns som att hela sommarlovet rullar iväg medan jag jobbar på det där caféet, har funderat och kommit fram till att jag får skärpa mig. Det är ju ca 7 veckor kvar av det. Fast en sak är säkert, dom här sista sju kommer gå svinsnabbt...
Aja, på fredag åker jag iallafall iväg till Skellefteå. Ska bli riktigt roligt att träffa Amanda igen, och höra hur hennes liv varit. Ska bli roligt att träffa alla därborta. Emelie, Marcus, Gunilla...
Ska stanna där i sex dagar, sen när jag kommer hem blir det bara att packa upp och förbereda för tältning med brudarna här i stan. Om vädret nu tillåter...
Vilket det inte verkar göra nu iallafall, för nu har det börja regna igen, ojdå så konstigt.

Nej nu ska jag försöka sova, så kanske det har, när jag vaknar imorgon, slutat regna som det gör nu. För annars är det synd om mig som ska cykla till jobbet. Haha kommer defenitivt se ut som att jag tagit en dusch annars.

// emma h

Inga kommentarer: