fredag 4 juli 2008










Efter sista dagen på jobbet.

Dom veckorna jag gruvade mig för är över. Jag har gjort mitt för sommarn - skönt.

Var lite sorgligt bara att lämna stället, men kul har vi haft. Och om inte det var slut nu hade nog mina och P.s "bråk" slutat i allvar. Så nu mina vänner är jag 4900kr rikare, känns underbart! ;)

Det är nu sommaren börjar på riktigt! Ikväll ska jag och brudarna ut och grilla hade vi tänkt, ska bli riktigt trevligt nu när vi inte gjort någonting på ett tag.

Träffade Sanne igår. Blev psykologen Emma för ett tag innan vi knallade ner till El giganten för att köpa mitt efterlängtade minneskort. Knallade på Annis för att köpa en uppfriskande läsk att ha i hettan, där träffade vi på Niklas och hans umgänge som vi trängde oss på ;D På stan sen en sväng, när solen kommer fram börjar Kiruna leva. Det var fullt av folk på stan fast klockan var efter sex, det är inte ofta det händer i Kiruna, eller så kanske jag har missat något?

Stackars Sarkkie också. Har haft ont i magen hela veckan, så får hon reda på igår att hon måste operera bort blindtarmen. Så hon har fått sova på lassa inatt, hennes rumskamrater var väl inte dom mest fräscha heller.

Två tanter, varav en som snarka/grymta/visslade i sömnen, och den andra som var lite konstig som snackade (skrek) för sig själv och tryckte på "hjälp" knappen typ sex gånger på en timme.
Men om 60år sitter man väl i samma sits själv så man ska inte klaga.

Ja så på grund av att det så blev som det blev med Sara vart det inget Skellefteå idag, utan vi åker imorgon istället.

Skellefteå är riktig sommar ska ni veta. Har hört att det ska bli dåligt väder bara hela nästa vecka så det kommer väl kanske inte blir så roligt, men inget stoppar mig och Amanda ;)
Iallafall så ska jag börja packa ner allting till Ske-å och till grillningen nu snart.


Ni hör av mig nästa vecka då jag kommer hem, tältning och annat skoj väntar på mig då!


// emma h

1 kommentar:

eliiiiina sa...

Nåå stackars henne :( Det var alltså som ni trodde :s