onsdag 2 juli 2008

Efter två turer och returer.

Haha, är inte den bästa på att hålla det jag säger på morgonen. Och därför, bara därför, fick jag stressa som en höna imorse.
Hann iallafall i tid till jobbet, och slog rekord i att duscha och blåsa håret. Ynka tio minuter tog det för att göra båda sakerna, är inte det värt en applåd så vet jag inte vad som är det.


Omvänd psykologi - ska ut och springa ikväll tänkte jag, ska bli svinroligt. Ojojoj vad roligt det ska bli. Det konstiga är också att varenda gång jag tänker gå och springa har det börjat regna svinmycket, men den här gången struntar jag i det. Jag menar, det är ju svinroligt att springa i ösregn.

NOT

Måste fixa ett minneskort till min mobil nu, har tänkt att göra det i ca en vecka nu, men jag har inte lyckats pallra mig ner till elgiganten ännu. Hade varit bra att få det gjort innan helgen för då ska det fotas! Men imorgon ska jag definitivt göra det, helt klar.

// emma h

Inga kommentarer: