söndag 24 augusti 2008






Bonjour.

Jag lägger nu spanskan åt sidan för att klara av två terminer med franska. Imorgon börjar allvaret, här snackar vi ångest. Det sköna är att sommaren 08 tar första priset. Den har varit skitbra! Det är svårt att tro att nästa sommar ska bli lika bra, men man kan ju hoppas. Ett år kvar. Usch vad lång tid. Tänk hur mycket som kan hända på ett år.

Men man lever ju i nuet. Här och nu.

Helgen har varit äckligt bra. Om man bortser från vissa detaljer, vilket jag tycker man får göra.
Kolla pixbox :) sidan 8 tror jag bilderna är på. På det viset hatar jag den sidan. Jag tycker att bilder som man lagt in nyligast ska komma på första sidan. Antingen är jag trög, och inte vet hur man gör så det blir så, eller så går det helt enkelt inte. Har en liten känsla av att det faktiskt är det första alternativet, men man kan ju faktiskt inte säga att man själv är trög, så jag tror på tvåan ;)

Fan vad vi är klantiga. FÖRLÅT LINA !

// emma h

Inga kommentarer: