torsdag 21 augusti 2008

Ohla, quétal?

I´m back.
I går anlände vi till Kyrko 45 sisådär vid ett halv två tiden. Härligt? Javisst, kallt? Javisst. Men det är sånt där man får ta när man bor här.

Har iallafall varit skönt, roligt, härligt, fläskigt, hett, bad, myror, baggar, gånger 1000 i Spanien. Bilder kommer på pixbox :)
http://emmahedin.pixbox.se
Ni kan ju kika lite.

Jag har hunnit träffa mina saknade vänner, skithärligt att veta att alla fortfarande levde. Mest orolig var jag faktiskt för Lina som spenderat två månader i Egypten, men hon mår bra :)
Åh vad jag har saknat er + Sparre och Epson, och mormor och morfar :)

Idag fyller stumpan år, 16 år, hon börjar bli vuxen den där lilla :) Så det blev tårta och en massa annat gott idag. Grattis än en gång!!
På fredag blir det riktiga firandet med hela bunten, för idag vart det inte med alla.
Så fredag blir det grejer alltid ;b

Imorgon ska jag städa, packa upp helt, m.m. Sen ska jag förhoppningsvis och träna.

Adios Amigos. För nu ska jag sova.

Inga kommentarer: