torsdag 28 augusti 2008

Från och med nu glömmer jag allt dåligt och ricktar blicken fram istället.

Tredje dagen på hjampis väntar. Och vi har gympa.... usch fy vad tråkigt, vi har orientering. Jag har dragit slutsatsen att jag och just orientering inte riiiiiiiktigt går ihop. Nej, det konstaterade jag på matto i nian. Haha, jag och Brolla skulle vara tillsammans, det enda jag säger är att vi var tvungen att springa till skolan, springa in i duschen och springa till matsalen för att inte missa lunchen. Hann med 1 minut.


Men sen får man ju inte glömma dom gånger det gått superbra ! :D
Jag och Elina, första gympalektionen i nian, skulle orientera tillsammans. Vi kanske startade som femte eller sjätte par och "vann" hela skiten !!! ;D haha, skitstolt! Dom här "" har jag för att enligt våran gympalärare då, var det ingen tävling, men... äh.... vi vann ju faktiskt ! ;)



Idag känner jag också för att impa på .... eh... kom inte på vad hon hette... men ska iallafall sätta på charmen och spurta genom hela Kiruna om det så krävs.

Gårdagen spenderades (förutom i skolan) med Elina. Vi var och shoppade på öb, vilket var en stor besvikelse, inga block eller något, så vi drog vidare till coop. Där hittade vi grejer alltid, ojoj.


Sen var vi så sugna på lite hamburgare, så vi slog till på Frasses. Mums.... tills man blev sådär äckligt mätt. Sen for vi hem med Elinas mamma som lämnade av oss vid mig.
// emma h

Inga kommentarer: