fredag 29 augusti 2008


Yeahhooo.

Först var det en helt okej dag i skolan.
Ännu mer okej blev den när jag fick höra att vi skulle få ett hål på cirka en timme. Men självklart blir det förstört, då Uffe får höra det och kommer på den "briljanta" idén att vi ska ta matten istället för layout lektionen... tusan där rök våran håltimme.....
Så vi har haft tio minuters raster hela dagen, förutom lunchen som varade i cirka 50 minuter.

Som sagt, efter en helt okej dag i skolan bar det vidare mot stan med Sarkkie. Blev några fynd som Sara redan spanat in, ett par chinos, en sjal och ett par skor som jag lagt undan dagen före.

Ikväll blir det en skön kväll hemma hos Elina, för här ska det tydligen vara kräftskiva som inte jag är bjuden på, och om jag tolkade Saras raseriutbrott igår kväll rätt, borde jag nog pallra mig härifrån ganska snart...


// emma h

Inga kommentarer: