söndag 5 oktober 2008

Dagen, eller början av dagen började som gårdagen mitt på dagen. Alltså, för att förklara mer begripligt, började min dag med att Sara överraskade mig med hockey igen.


Så jag, enormtsuperdupersnabbaEmma, drog på mig kläderna, den feta jackan och stack ut mot ett snötäckt Kiruna och ett halvfullt Lombia. Även mössan lämnade lådan för att få känna på det pinsamma resultatet av hockeymatchen, Kiruna förlorade... med.... 2-9. Jag skäms.

Jag slängde mig över glaset, snodde en klubba, körde lite Michael Jacksson moves och gjorde ett mål och räddade Kiruna från den hemska förlusten!! Eller iallafall i mina drömmar...

Snart kommer Sanne, vi ska smaka lite av Annas tårta, hon fyller 13år idag, GRATTIS!
Sen får vi se vad det blir av med resten av kvällen, den som lever får se.




// emma h

Inga kommentarer: