torsdag 16 oktober 2008

Det är väldigt ovanligt detta som nu pågått i snart en veckas tid. Jag har inte besökt datorn, inte heller min blogg på snart en veckas tid. Men observera det jag just skrev. Ovanligt.
Har tyvärr inte någon bra anledning till det, har väl varit för mycket tankar som farit omkring i luften, eller i skallen, mestadels skolsaker som jag tror, tråkigt nog, aldrig kommer lämna skallen. Det kommer alltid finnas där, lämnar en inte. Och om, bara om, det gör det, finns det alltid nya saker att ta itu med.

Ska försöka sammanfatta mina dagar, som mestadels bestått av plugg, kortfattat.

Helgen. Som ni vet spelade vi Kebnerundan. Roligare än väntat, bättre än väntat vet jag inte om jag kan säga. Några matcher spelade jag riktigt bra, andra lite sämre, men det är sånt där man får ta. Nu riktar jag in mig i att fortsätta träna och nästa hållplats för tävling blir roligt nog Norge :D Fuck, jag kom på att det nog blir DM före....jippie...

Den här veckan vet jag inte riktigt vad jag gjort. Skolarbete skulle nog förklara den bäst. Geografi prov igår, det gick finfint. Nu har jag den värsta grejen kvar. Engelska boken. Och jag säger er, jag sitter i klistret, ordentligt. Men jag ger mig inte, jag ska läsa ut den tills på måndag om det så är det sista jag gör! Jag ger mig inte. När det är gjort har jag bara fyra saker kvar innan lovet:
snack om boken, sammanfattning på halva boken, uppsats om boken, matteprov och ett historialäxförhör.
Var visst fem saker, men det kommer gå skitbra alltihop. Helt klart.

Helgen då, vad ska göras under den?
Imorgon blir det, förhoppningsvis, filmhyrning och ett första samtal. Läskigt.
Lördag och söndag vet jag inte, tar dagarna som dom kommer förutom att jag måste läsa engelska boken. Men som sagt, det kommer gå skitbra!

Nu ska jag snoka vidare här, byebye!

Inga kommentarer: