onsdag 8 oktober 2008


Jag skulle inte sätta mig här, men ni ser hur det går.
Kommer nog inte hinnas med ikväll, så jag lämnar av ett inlägg här nu istället.

Pluggningen har gått bra, nu sitter nästan allt. Så provet kommet nog gå finare än.... eh.. ja, tänkte skriva finast, men det tror jag inte. Fint kommer det nog gå iallafall.

Ska på träning snart, blir kebnerundan till helgen. Jippie.... not. Ska nog börja tänka positivt från och med nu, så det blir lite kul till helgen. Får se om det blir krig idag på träningen på grund av lite olika orsaker, känner mig inte riktigt upplagd för att tjafsa, så jag ska försöka hålla mig lugnt ifall något bryter ut.

En lite rolig sak hände i natt. När jag skulle gå och lägga mig ligger Sparre i sängen. Han ligger inte och upptar ett hörn inte, nejnej, han ligger tvärsöver sängen precis där jag ska ha huvudet. Valde då, istället för att flytta på honom, att lägga mig med huvudet i fotändan.
När jag sen vaknar upp under natten är ju inte det första jag tänker på att jag bytt håll, så jag höll på flyga ur sängen när jag inte kände igen mig.

Träning nu,

// emma h

Inga kommentarer: