torsdag 27 november 2008

Historian är påbörjad och det har faktiskt börja flyta på rätt bra.
Ju mer saker man bockar av i sin att göra lista, desto bättre mår man. Stressen försvinner lite i taget, tills man får ännu en sak att göra tills nästa vecka. Jag vill ha lov. Lov lov lov. Den dagen lovet kommer då ska jag fira, förhoppningsvis med mina vänner som mest troligt är lika trötta som jag på allt som har med skola att göra.

Knäpp var det en liten dam som påstod att jag var, till denna unga dam vill jag bara tala om att om jag inte vore lite knäpp vid det här laget, med tanke på vilka jag umgås med ( man blir som man umgås...), vore det ganska så konstigt ;)

Helgen kommer krypandes, redan torsdag, vad ska man hitta på i helgen? Fredagen kommer bli var som helst, men inte här på kyrko 45, här blir det nämligen glögg partty för hela slanten. Jag är inte bjuden, så imorgon plockar jag ihop mitt pick och pack för att våldgästa någon annan.

Nu måste jag rikta all uppmärksamhet på historian...

// emma h

Inga kommentarer: