onsdag 26 november 2008

Klänningen igår var förresten perfekt! Nu väntar jag bara in ett tillfället att få använda den.

Första dagen på hjampis där jag överlevt tack vare övertrötthet + hjälp från mina kompanjoner. Lina har stått för den mesta underhållningen, men även Sanne har varit med på ett hörn.
Mina nycklar försvann spårlöst idag, under första lektionen också. Så vi gick till gumman i luckan och fick med oss en gubbe som skulle knipsa upp låset. När det var gjort så hittade jag mina nycklar... i rasthallen...

När man sitter här vid fönstret och ibland kastar en blick ner på gatan så får man se allt mellan fulla ungar som sitter på trottoaren till mössor som är ute och går med gamla gubbar, ja så stora brukar mössorna vara ibland...

Undra vad man får se ikväll?

// emma h

1 kommentar:

eliiiiina sa...

Haha du är knäpp! :P