onsdag 26 november 2008

Nu är franskan nästan fixad. En sak mindre att bekymra sig över, nu har jag bara sisådär tio andra saker att hinna klar med innan måndagen kommer...

Började 08.00 idag, kände mig inte direkt pigg under förmiddagen, halvsov nog igenom dom tre första lektionerna.
Ingen träning idag, det enda som skulle sitta i min hjärna under den tiden hade varit alla miljontals saker jag har kvar att ta tag i.

Snart är det helg, ingen vila i helg inte, det blir att plugga asset av mig. Får väl bli som alla andra helger, lägger mig sent, upp tidigt. Det är helt klart det bästa sättet om man vill hinna med så mycket som möjligt under helgen. Kanske inte det bästa sättet om man vill vara utvilad...

Nej nu måste jag återvända till böckerna, hoppas ni får en trevligare onsdagskväll än jag!

// emma h

Inga kommentarer: